Dzień dobry Playowicze!

Mamy nadzieję, że pamiętacie nasz poprzedni artykuł “Pierwszy dziennik deweloperów Robinson: The Journey“, w którym twórcy dyskutowali na temat VR, inspiracji, z których czerpie gra oraz oczywiście dinozaurów. Robinson został zbudowany od podstaw dla PlayStation VR, a możliwości, które oferuje to medium, były kluczowe w wyborze drogi rozwoju tego interesującego tytułu. W drugim dzienniku deweloperów przedstawicie studia “Crytek” zaprezentowali techniki tworzenia wirtualnego świata “Robinson: The Journey, ze szczególnym naciskiem na dbałość o szczegóły roślin, rekwizytów i elementów otaczających głównego bohatera.

Źródło: PlayStation EU (Youtube)

Tak naprawdę technologia, którą przy produkcji gry stosuje studio Crytek jest unikatowa i nieporównywalna z innymi producentami. Odpowiedzialny za produkcję gry Elijah Freeman (Crytek Executive Producer) powiedział “Myślę, że to jedna z niewielu technologii, dzięki której możemy stworzyć niezwykłe środowisko, aby gracze poczuli jakby byli w środku prehistorycznego świata. Od strony artystycznej i technicznej czujemy presję, gdyż chcemy, aby gracze byli zaskoczeni naszym nowym dziełem”. Przypominamy, że prawdopodobna premiera gry “Robinson: The Journeyna PlayStation 4/Pro/VR odbędzie się w połowie grudnia 2016 roku.