-, Premiery PS 4, Video-Ghost Recon Wildlands na PS4 dostało drugą aktualizację!

Ghost Recon Wildlands na PS4 dostało drugą aktualizację!

Ghost Recon Wildlands została dość ciepło przyjęta przez graczy. Co prawda premiera odbyła się niespełna 2 tygodnie temu to już nowa odsłona zalicza drugą aktualizację. Jesteście ciekawi co twórcy poprawili w Duchach

Źródło: Ubisoft Polska (Youtube)

Aktualizacja numer 2 ważąca blisko 3 GB wnosi dość wiele zmian i poprawek (dostępna od 23 marca 2017! Na prośbę graczy wprowadzono opcję domyślnego wyłączenia radia w grze, a także możliwość wyboru typu samochodu w momencie użycia rebelianckiej umiejętności „Zrzut pojazdu” oraz więcej taktycznych opcji i możliwości wykonania misji. Gracze, którzy wymagają od siebie więcej (najtrudniejsze ustawienia z wyłączonym HUD-em) mogą liczyć na możliwość wyboru informacji, jaką będą otrzymywali  podczas interakcji z postaciami niezależnymi i dokumentacją. 

W ten sposób rozgrywka pozostanie płynna, bez konieczności przerywania jej w celu odkrycia nowych misji, umiejętności, uzbrojenia, nawet gdy wszelkie wizualne podpowiedzi zostaną wyłączoneZmiany dotyczą również trybu multiplayer, w którym poprawiono błąd związany z misją „Rozkwit rebelii”, umożliwiający nabijanie doświadczenia. Szczegółową listę zmian w aktualizacji numer 2 dla Ghost Recon Wildlands znajdziecie poniżej:

MISJE/NARRACJA:

– Poprawiono znajdowanie przez GPS drogi do rozmaitych znaczników.
– Poniższe misje będą się od teraz odblokowywać poprawnie dla graczy, którzy zgłaszali problemy: 

  • Gorączka złota
  • Propozycja Sueño
  • Ciało Sandovala
  •  El Cerebro

– Wprowadzono zmiany w sytuacjach, po których rozpoczynane są niektóre misje, aby umożliwić płynniejszy postęp i poprawić działanie gry.
– Usunięto problem z prawidłowym inicjowaniem dialogów i odzywek.

– Następujące misje można teraz rozegrać ponownie: 

  • El Cerebro 
  • Ostatnie misje 
  • Spowiedź Sandovala  
  • Zachodnia skrzynka z kokainą

– Usunięto możliwość nieograniczonego zdobywania doświadczenia w misji „Rozkwit rebelii”.

– Podczas misji „Zatrzymaj konwój” postacie niezależne opuszczają teraz pojazdy w prawidłowy sposób.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA:

Dodano całą gamę poprawek i opcji związanych z trofeami i odblokowywaniem pakietów broni. Naprawiono błąd związany z nieprawidłową pozycją modelu podczas personalizacji postaci. Dodatkowo gracze, którzy uwielbiają grać z całkowicie ukrytym HUD-em, będą mieli teraz możliwość wyboru, jaki rodzaj informacji będą dostawać podczas interakcji z postaciami niezależnymi i dokumentacją.

– Gracze mogą teraz wybrać, jakie informacje będą otrzymywać, nawet gdy cały HUD jest ukryty.
– Poprawki w wymaganiach dotyczących następujących trofeów: 

  • Czempion 
  • Sokoli wzrok 
  • I to z pistoletu!

– Naprawiono problem z prawidłowym odblokowywaniem następujących pakietów broni:

  • Pakiet podwieszeń i akcesoriów

– Usunięto problem z chowaniem się postaci za paskami menu w określonych sytuacjach.
– HUD aktualizuje się teraz przy aktywacji dopalacza PD. 

TRYB WIELOOSOBOWY:

Problemy z replikacją graczy w trybie wieloosobowym zostały usunięte. Aktualizacja poprawia doświadczenia płynące z gry i zadba o prawidłową interakcje pomiędzy uczestniczącymi w jednej sesji Duchami.

– Naprawiono problemy związane z replikacją, takie jak:

  • Zdobienia i dodatki wyświetlające się nieprawidłowo w lobby 
  • Niezsynchronizowana eksplozja radia rebeliantów 
  • Niezsynchronizowany efekt odblasku snajpera 
  • Postacie, które powinny siedzieć w pojazdach, a wyglądają, jakby za nimi biegły 
  • Niezsynchronizowany tłumik podczas opuszczania pozycji strzeleckiej w pojeździe 
  • Płonące ciała 
  • Eksplozje niereplikujące się, gdy odległość jest zbyt duża

– Następujące osiągnięcia powinny od teraz być przyznawane wszystkim graczom w dwóch poniższych misjach:

  • Ulepszona pułapka na myszy 
  • Zamachowiec

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że trafienia były rejestrowane z półsekundowym opóźnieniem.
– Naprawiono powiadomienia związane z wyrzucaniem/banowaniem graczy.
– Naprawiono problem z zawieszaniem się gry podczas czteroosobowych sesji. 

POŁĄCZENIE:

Naprawiono pewne błędy, które sprawiały, że gracze byli rozłączani. 

– Usunięto liczne błędy związane ze zrywaniem połączenia.
– Naprawiono błąd, powodujący, że użytkownik nie był w stanie dołączyć do poprzedniej sesji.

– Naprawiono błędy występujące podczas wyszukiwania sesji publicznej.

ROZGRYWKA:

Dodano poprawki i usprawnienia, mające na celu usunięcie błędów związanych z rozgrywką. Gracze będą mogli teraz wybrać pojazd, który ma się pojawiać po użyciu umiejętności rebelianckiej „Zrzut pojazdu”.

– Naprawiono otrzymywaną ilość PD po zabiciu wroga, kiedy postać nie została wykryta.
– Naprawiono błąd, który powodował, że czasem miejsca w pojeździe pozostawały zajęte po ich opuszczeniu.
– Naprawiono błąd, powodujący, że gracz chował się zbyt daleko od pewnych przedmiotów.
– Gracze nie będą już mogli teleportować się do kryjówek, gdy będą ścigani.
– Podczas misji w obszarze Tabacal helikopter medyczny będzie się od teraz pojawiał poprawnie.
– Poprawiono zachowanie się rowerów, które nie zwalniały po wjechaniu do wody.
– Naprawiono rozbłysk granatu, który nie przerywał wykrywania.
– Naprawiono problem z natychmiastowym końcem gry po upadku z motoru.
– Naprawiono błąd, przez który po dołączeniu do gry gracz nie mógł czasem oznaczyć wroga.
– Zmieniono liczbę obrażeń od eksplozji na niskim poziomie trudności.
– Naprawiono błąd, powodujący, że czasem piloci nie ginęli po rozbiciu helikoptera.
– Naprawiono problem z pojazdami, które znikały podczas jazdy z dużą prędkością.

AUDIO:

Wprowadzono poprawki i usprawnienia związane z pewnymi aspektami dźwiękowymi, a także możliwość wyciszenia radia na życzenie.

– Dodano opcję pozwalającą na wyciszenie każdego radia w grze.
– Naprawiono problem, który sprawiał, że radio nie działało w określonych sytuacjach.
– Wzmocniono efekt przetwarzania głosu, aby gracz nie mylił El Sueño z głosami Duchów.
– Wprowadzono wzmocniony miks wideo.

GRAFIKA:

Skupiono się na usunięciu różnych błędów, aby zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenia. 

– Naprawiono problem z wykręconymi kończynami modelu gracza, pojawiający się, gdy zostaje on zabity w określonej pozycji.
– Poprawiono rozdzielczość tekstur podczas celowania i jazdy.
– Naprawiono problem z przenikaniem kamery przez niektóre tekstury i przedmioty.
– Uzupełniono brakujące tekstury w niektórych obszarach.
– Naprawiono efekt rozmycia na obiektach, generowany przez drona.

STABILNOŚĆ:

– Naprawiono liczne błędy krytyczne.
– Usunięto pojawiający się czasami zapętlony ekran ładowania po zmianie ustawień przy pierwszym uruchomieniu.

ŚWIAT:

– Naprawiono liczne błędy związane z budynkami.
– Usunięto błędy, które sprawiały, że w pewnych miejscach gracz mógł utknąć.

Źródło: https://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/pl-PL/news/

Autor: | 2017-03-28T11:02:50+00:00 24 marca 2017 10:47|Kategorie: Aktualizacje gier PS4, Premiery PS 4, Video|Tagi: , , , , |3 komentarze

O authorze:

Jac00bsky
Z nami odkryjesz sekrety PlayStation!

Dodaj komentarz

3 komentarzy do "Ghost Recon Wildlands na PS4 dostało drugą aktualizację!"

Powiadom o
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Wizard_aDam
Użytkownik
ADEPT
Poziom 9
Ocena :
     

No i tak fajnie. Pobiorę, przetestuję i zobaczę co jest warte!

Player
Użytkownik
ADEPT
Poziom 5
Ocena :
     

Zainstalowane. Jestem w szoku, jak wiele błędów jest jeszcze do poprawienia. W sumie ciągle coś się wywala!

Crazy_lady
Użytkownik
ADEPT
Poziom 7
Ocena :
     

Nie mam jeszcze dostępu do Ghost Recon Wildlands, ale dobrze, że poprawiają grę!

wpDiscuz