Mamy nadzieję, że pamiętacie nasz poprzedni artykuł “Drugi dziennik deweloperów Robinson: The Journey“, w którym przedstawiciele studia “Crytek” zaprezentowali techniki tworzenia wirtualnego świata “Robinson: The Journey“, ze szczególnym naciskiem na dbałość o szczegóły roślin, rekwizytów i elementów otaczających głównego bohatera. Tym razem po ogłoszeniu daty oficjalnej premiery gry “Robinson: The Journey“ wyznaczonej na 8 listopada 2016 roku twórcy udostępnili trzeci dziennik, w którym odnieśli się do głównego miejsca gry, czyli planety Tyson III. 

Źródło: PlayStation EU (Youtube)

Jak mówi jeden z twórców Elijah Freeman (Crytek Executive Producer) …Tak naprawdę skupiliśmy się na wypełnieniu naszego postanowienia! Czyli stworzyliśmy pozasłoneczną planetę Tyson III, wypełnioną ogromną różnorodnością stworzeń dużych, małych, drapieżników i tych nieszkodliwych! Chcieliśmy, aby ten świat był po prostu piękny, żywy i przede wszystkim posiadał bogaty ekosystem. Dużo energii poświęciliśmy interakcji między głównym bohaterem a jego towarzyszami: sztucznej inteligencji HIGS i małemu T-Rex-owi Laika. Kiedy tak naprawdę zbliżamy się do premiery gry  Robinson: The Journey to mamy wrażenie, ze finalny produkt przerósł nasze pierwotne oczekiwania. Sami chcemy założyć okulary VR i wejść do świata Robinson: The Journey, aby poczuć się częścią ogromnego, otwartego świata, pełnego pięknych i nietypowych stworzeń…